đ Verkeersexamen đ˛â
Ook dit jaar hebben alle leerlingen van De Noordster het verkeersexamen met succes afgerond. Daar zijn we ontzettend trots op! đđ
Wij vinden het belangrijk dat onze leerlingen zich veilig en zelfstandig door het verkeer kunnen bewegen. Daarom nemen wij ieder jaar deel aan het verkeersexamen van Veilig Verkeer Nederland (VVN). Tijdens dit examen laten de leerlingen zien dat zij de verkeersregels kennen Ên deze in de praktijk goed kunnen toepassen. đĻđ´
Met veel inzet hebben de leerlingen zich voorbereid op zowel het theoretische als het praktische gedeelte van het examen. Hun harde werk is beloond met een prachtig resultaat: 100% geslaagd! đđ
Wij feliciteren alle leerlingen met deze mooie prestatie en wensen hen veel veilige kilometers toe in het verkeer! đ˛đđ¸
Goed gedaan, toppers! đđđ
